2009. június 19., péntek

Fessünk verset

Egy hónapja a Pipitér kuckóban találkoztam először az újjfestés technikájával testközelből,és Rékának annyira megtetszett,hogy tudtam lesz folytatás. Domi anyukája,akikkel együtt járunk a foglalkozásokra felajánlotta,hogy hoz nekünk a közelükben lévő játékboltból,úgyis arra lesz dolga,így sikerült hozzájutnunk egy készlethez.

Arra gondoltam,hogy mi lenne ha nem céltalanul festegetnénk össze vissza (vagyis a Rékáé úgyis az lesz ) hanem verses mesét esetleg dalocskát is festhetnénk újjal,hogy még érdekesebb legyen a dolog,így kiválasztottunk egyet. Már ezzel is elég sok idő elment....végül a "Kis kacsa fürdik fekete tóban című dalocskára esett a választásunk,mert ebben van tó és vannak kacsák.

"Kis kacsa fürdik fekete tóban,

anyjához készül Lengyelországba!

Sudri sudri kiskacsa!"

Védőfelszerelés feltétlenül szükséges.....én egy nagy doboz positörlővel készültem,de kevésnek bizonyult a végén a fal, az asztal ,ők is nyakig festékesek lettek,de nézzük a jó oldalát a festék nem mérgező. (ésnem mellesleg mindenből kijött)


2 megjegyzés:

  1. szija,
    felvettelek a kedvenceim közé, ha nem baj, annyira sok jópofa dolgot látok-olvasok a "múlt-blogban" is. ötletek tárháza vagy nekem :)

    VálaszTörlés
  2. És mi a neve ennek a festéknek?

    VálaszTörlés