2009. július 16., csütörtök

Fűzzünk szívószálat

Általában ha úgy alakul,hogy itthon vagyunk és még netalán főznöm is kell,sokszor tesszük ezt együtt hármasban a konyhában,segítenek (feltartanak) ezért inkább kitalálunk valami egyéb játékot,hogy én is haladjak a dolgaimmal. Általában ez a rajzolás,festés,gyurmázás,feladat megoldás,matricázás kategóriát merítík ki esetleg szerepjáték,de ha több ideig tart a dolog akkor belecsempészünk egy két újdonságot is . Ezuttal szívószálat fűztünk. Az ötletadóra sajnos nem tudok hivatkozni,nem tudom hol olvastam hasonlót könyvben vagy neten,de ígérem legközelebb feljegyzem ezt is...

Ikeás színes szívószálat vágtam apró darabokra,már itt elkezdődött a móka ,mert repültek szanaszét,de sikerült összegyűjtögetni őket egy kis tálkába és kezdődhetett a fűzőcske.(Na ki tud többet összegyűjteni??ÉN,én,én)

Majd egy hosszabb damilt vágtam és megkötöttem a végét,hogy ne csússzanak át rajta a szívószálak,és kész rajt...Hasonló,mint a tésztafűzés,éppen olyan élvezetes...Szem-kéz koordináció és a finommotorika...ez tutti


1 megjegyzés: